wtorek, 3 stycznia 2023

Zestaw przekąsek na powitanie Nowego Roku


Tak naprawdę nie przepadam za Sylwestrem i co roku powtarzam to niczym mantrę. Żal mi uciekającego czasu i  świadomości, ze znowu nie zrealizowałam wszystkich postanowień. Ostatni dzień roku zawsze nastraja mnie nostalgicznie nastraja. Coś się kończy, s coś zaczyna. Pora na podsumowania, które nie zawsze są zadowalające. 
Pomimo ogarniającego mnie smutku na koniec roku, nie poddaje się i z radością przygotowuję sylwestrową kolację. Nie mogę zawieźć najbliższych, którzy czekają na tradycyjną kolację. Nasz sylwestrowy bufet nędznie nam towarzyszył przez cały wieczór. W czasie przerwy w tańcach czy rozmowach każdy z chęcią sięgnie po sałatki czy przekąski lub drinka z domowego baru.

Zestaw na sylwestrową imprezę::

sałatka z porów, jajek i kukurydzy 
sałatka ze śledzi z jabłkiem i cytryną w śmietanie
sałatka z feta w greckim stylu 
pieczone skrzydełka i mini kotleciki
mini kieszonki z ciasta francuskiego ze szpinakiem
mini bułeczki z wędzonym łososiem 
mini kanapeczki z szynką, ogórkami i pomidorami
naleśniki z serem, harissą i tuńczykiem w tunezyjskim stylu
krakersy z pastą z tuńczyka
śledzie w oleju z cebulą
mini kuleczki mozzarelli z pomidorkami
zielone ogórki w zalewie z oliwy
hummus 
pieczone tosty
chipsy
sałatka z zimowych owoców 
żelki, cukierki czekoladowe















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.