czwartek, 30 marca 2023

Idealny zestaw na Ramadan

 


Jeśli na przestrzeni lat obserwujecie mój blog, to z pewnością zauważyliście, ze uwielbiam kuchnię tunezyjską. Jest to moja największa kulinarna miłość i autentycznie życiowa pasja. To ja jestem odpowiedzialna za wybór dań i udostępnianie przepisów. 

Kiedy pojawił się mój tunezyjski zięć, z chęcią pozwalam się zapraszać na kolację rodem z Tunezji. Sprawia mi to wyjątkową przyjemność, kiedy po latach gotowania dla całej rodziny ktoś to robi za mnie, no i oczywiście dla mnie. 

Aktualny okres wyjątkowo sprzyja takim kulinarnym spotkaniom. Nawet jeśli nie wszystkich nas dotyczy bezpośrednio ramadanowa wstrzemięźliwość, to z chęcią zasiadamy w weekend do rodzinnej kolacji. W zestawie nie może zabraknąć chrupiącego brika z pietruszkowo- krewetkowym nadzieniem i tajine z kurczakiem zapiekanym w sosie jajeczno-serowym.

Tunezyjski zestaw na Ramadan

brik z jajkiem, natką pietruszki i krewetkami

tajine z kurczakiem

sałatka z gotowanej marchewki z harissą, tuńczykiem, oliwą i sokiem z cytryny

sernik z truskawkami i bitą śmietaną 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.