poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Letni obiad w śródziemnomorskim stylu

 

Do mojej letnio-obiadowej kolekcji muszę koniecznie dołączyć ten zestaw. Powstał bardzo spontanicznie, zresztą jak większość moich dań. Miałam gotowe rawioli z ricottą i zastanawiałam się jak je wykorzystać. Najprościej by było je po prostu ugotować, dodać dobrą sałatę i już. Miałam jednak ochotę na większą możliwość manewru i przygotowanie obiadu, który zadowoliłby wszystkich domowników. przy większej liczbie osób sprawdzają się takie zróżnicowane zestawy, wykorzystujące wszystkie gusta ( wersja mięsna, warzywna, na ciepło i na zimno ). Wielokrotnie przetestowałam ten rodzaj weekendowych posiłków i zdecydowanie jest to coś, co gorąco polecam.

Na szybko ugotowałam więc tunezyjskie ragout z mięsem i szpinakiem w sosie pomidorowym oraz zrobiłam ekspresową sałatkę makaronową. W ten sposób powstała całkiem niezła mieszanka śródziemnomorska, zresztą moja ulubiona na lato.

Letni zestaw obiadowy:

- gotowe rawioli z ricottą i szpinakiem

- sałatka makaronowa z jajkami na twardo, sosem jogurtowo-majonezowym i koperkiem

- tunezyjskie ragout z kurczakiem, szpinakiem, marchewką i porem ( market khodra - przepis dostępny na blogu )

- na deser: czereśnie










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.