niedziela, 3 marca 2019

Owocowe müsli w formie sałatki



Marzec rozpoczęłam tradycyjnie od müsli.
To moja ulubiona forma śniadania.
Co zrobić jednak, kiedy jest się wielbicielem owoców
i chciałoby się je zjeść w ciekawy sposób
Mam i na to sposób, a jest on wyjątkowo prosty.
Pokrojone owoce podaję z gęstym jogurtem greckim,
niekiedy dorzucam kilka ziarenek chia czy łyżeczkę musli.
Bardzo Wam polecam tę wersję deseru,
bo doskonale zaspokaja apetyt na słodycze,
a z listkami świeżej mięty smakuje świeżo i orzeźwiająco.
Myślę,że jest to doskonała propozycja na nadchodzącą wiosnę.

Owocowa sałatka z müsli i chia

Składniki
ulubione owoce, u mnie kawałki truskawek, ananasa, borówki i maliny
kubek jogurtu greckiego
2 łyżki mieszanki musli
łyżeczka nasion chia

Na dnie dużego talerza nakładam łyżką jogurt grecki, na całej wielkości rozkładam owoce. Następnie posypuję je w kilku miejscach mieszanką müsli i nasionami chia. Dekoruję listkami świeżej mięty.










1 komentarz :

Jestem ciekawa Twojej opinii.