sobota, 23 kwietnia 2022

Wielkanocne śniadanie cz.1

Od wielkanocnej tradycji śniadaniowej nie da się uciec. Choćbym nie wiem, gdzie mieszkała i przebywała poza domem, zawsze siadamy do stołu we wspólnym gronie. Nie ma żadnego ociągania się, marudzenia, bo to jest bardzo oczywista sprawa. Każdy z przyjemnością uczestniczy w pierwszym wielkanocnym posiłku. 

W ten dzień zazwyczaj jadamy około południa. Jest to dzień wolny od pracy, więc każdy ma prawo się wyspać. Nie mam tu na myśli siebie, bo od godzin porannych urzęduję w kuchni. Chcę, aby było smacznie, pięknie i mam nadzieję, że w ten sposób uda się wprowadzić domowników w pogodny nastrój.  Nie zawsze pogoda dopisuje, ale w tym roku łaskawe słońce oświetliło nam świąteczny stół.

Przykładowy zestaw śniadaniowy:

jajka wypełnione pastą jajeczną z awokado oraz chrzanem z burakami, z dodatkiem rzeżuchy i kiełków

jajka przepiórcze

pasta jajeczna z jogurtem i majonezem

białe drobiowe kiełbaski

kiełbasa wieprzowa

sałatka jarzynowa

sałatka ziemniaczana z koperkiem

wędzony łosoś

ser owczy z pomidorkami koktajlowymi

talerz z wędlinami ( niemieckie specjały )

 ogórki, pomidory, rzodkiewka, oliwki

masło ziołowe, pomidorowe, ketchup, musztarda

Popołudniowy deser: kawa, wino musujące, torcik czekoladowo - malinowy,  wieniec drożdżowy, babka cytrynowa, czekoladowe jajka































1 komentarz :

  1. Witam Panią lub Sir
    Uczciwość i szczerość to dwie rzeczy, których brakuje stronom. Jestem prywatnym pożyczkodawcą i oferuję pożyczki poważnym osobom, które mogą mi dobrze spłacać przy oprocentowaniu 3% rocznie. Moje warunki oferty kredytowej są bardzo przejrzyste i proste bez protokołu. Proszę o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem ciekawa Twojej opinii.