środa, 10 lipca 2024

Letnia, lekka sałatka w słodko-winnym sosie

 


Lekka, zdrowa, pełna dobrodziejstw natury na talerzu: tak powinna wyglądać letnia sałatka. Taką wam też dzisiaj w ten piękny, upalny dzień podrzucam. Wykorzystałam gotową mieszankę sałat z listkami radicchio, które mają piękną barwę, dodałam połówki mozzarelli, garść oliwek, pokrojone połówki pomidorków koktajlowych i polałam orzeźwiającym sosem.

Lekka, letnia sałatka

Składniki:

mieszanka dowolnych sałat ( u mnie z rukolą i radicchio )

garść kulek mozzarelli

garść kolorowych pomidorków koktajlowych

kilka zielonych oliwek

Na sos: 3 łyżki oliwy, 1 łyżka octu winnego, 2 łyżki soku z gruszki, szczypta soli, płatki z chilli do posypania, posiekana natka pietruszki






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.