wtorek, 29 października 2019

Owsianka na miarę marzeń


Jakże się cieszę,
że wraz z rozwojem ludzkości
zwyczajna owsianka przybrała apetyczną formę.
Wcześniejsza paćka bez wyrazu nawet mi odpowiadała, ale za nic nie mogłabym przekonać moich dzieci do zjedzenia jej w dawniejszej formie.
Sama miałam taki etap, że będąc z drugą córką w ciąży, codziennie zjadłam talerz płatków owsianych.
Powiem szczerze, że nawet niekiedy się bałam,
że ta częstotliwość może stanowić zagrożenie dla nienarodzonego dziecka.
A ile pracy wymagało u gotowanie owsianki.
Do dzisiaj pamiętam to ciągłe mieszanie i przylepiające się do łyżki płatki.
Dzisiaj taka owsianka to prawdziwy luksus.
Płatki można zalać kilka godzin wcześniej,
dodać ukochane owoce, urozmaicić smak mleczkiem kokosowym czy migdałowym.
Cóż za wybór i pole do fantazji.

Owsianka z ulubionymi owocami

Składniki :

2-3 łyżki płatków owsianych
2 łyżki mleka kokosowego
pół szklanki mleka
ulubione owoce (u mnie kawałki truskawek, jeżyny i porzeczki)

Płatki zalewam mlekiem, dodaję mleczko kokosowe, dobrze mieszam i odstawiam na godzinę. Po upływie czasu dodaję owoce i ewentualnie listki świeżej mięty.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.