piątek, 24 lipca 2020

Wegetariański obiad na lato


Nie będę ukrywać, że latem doskonałe smakuje mięso z grilla.
Nigdy nie jest tak pyszne, soczyste i aromatyczne jako o tej porze roku.
Jesteśmy mięsożercami i nie będę temu zaprzeczać,
ale często staram się ograniczać spożycie mięsa i sięgam po warzywne, sezonowe warzywa.
Ostatnio udało mi się kupić tak doskonałe ziemniaki, które ostatnio tak smakowały u mojej mamy.
Zawierały wszystko, co powinny: delikatną skórkę, piękny, jasny miąższ, no i pewnie mama by wiedziała, co to za odmiana.
Dla mnie po postu oznaczały jedno: purée. Zmiksowane z masłem ziemniaki były tak pyszne, że wystarczyłyby na obiad same w sobie.
Ja dodałam do tego jeszcze fasolkę z bułką tartą, pieczone pomidorki z parmezanem i brzoskwinie zapiekane pod kruszonką.
W ten sposób powstał niedzielny, lekki obiad, idealny w upalne popołudnie.
Pamiętajcie, że do takiego zestawu, w razie zapotrzebowanie, możecie dorzucić mięso z rusztu 😊

Wegetariański zestaw na lato :

ziemniaki w formie purée, zmiksowane z masłem i odrobiną mleka
fasolka szparagowa z masłem i bułką tartą
pomidorki koktajlowe z bazylią, zapiekane z tartym parmezanem ( 10 min w piecyku)
kawałki brzoskwini zapiekane pod kruszonką ( 15 min w piecyku)
domowa lemoniada











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.