sobota, 14 listopada 2020

Szybki i zdrowy obiad z tortellini i kurczakiem

 


To jest wymarzony obiad na każdą porę roku. Dopiero co przygotowywałam go w upalne popołudnie, a już opadają ostatnie liście. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby  znowu sięgnąć po ten zestaw. Rzadko korzystam z gotowych produktów, ale tym razem był to świadomy wybór.. Zakupione tortellini bardzo mi pomogły w oszczędzeniu czasu i pracy. Były wyjątkowo miękkie i smaczne, z nadzieniem szpinakowym. Do zestawu dodałam pokrojoną w kostkę cukinię, ktora również i o tej porze roku, dobrze smakuje. W wersji wegetariańskiej to już by był gotowy obiad. Ja postanowiłam jeszcze dodać kawałki kurczaka w złocistej kurkumie. Dzięki temu możecie również i męskich członków rodziny zachęcić do tego typu obiadu.

Szybki obiad z tortellini i kurczakiem

Składniki:

200- 300 gr piersi z kurczaka

1 opakowanie gotowych tortellini ze szpinakiem

2 cukinie

Kurczaka kroję w podłużne kawałki, przyprawiam solą, pieprzem, kurkumą i czerwoną, słodką papryką. Podsmażam na złocisty kolor.

Cukinię kroję w kostkę, przyprawiam solą, pieprzem i bazylią, podsmażam na niewielkiej ilości oliwy.

Gotuję tortellini zgodnie z instrukcją na opakowaniu.

Wszystkie składniki ukladam na półmisku, z którego każdy nakłada dla siebie porcję.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.