czwartek, 15 kwietnia 2021

Tureckie śniadanie w wersji ekspresowej


Mam na blogu kilka wersji prawdziwie wypasionych ( sorry ) śniadań w tureckim stylu. Jestem miłośniczką sposobu ich podawania. Niekiedy z kilku podstawowych produktów powstaje zaczarowany posiłek.

Nie zawsze mam czas na weekendowe śniadania z rozmachem. Unieszczanie potraw czy składników w osobnych miseczkach sprawia mi przyjemność, ale jest bardzo czasochłonne. Wymyśliłam więc uproszczoną wersję i wszystko podaję na jednym półmisku. Jest to oczywiście bardzo uproszczona wersja bez ciepłych dań. Ot, taka w sam raz dla dwóch osób.

Ekspresowe śniadanie w tureckim stylu

Przykladowy zestaw:

plasterki ulubionego sera

kawałki sera typu emmentaler

serki typu babybel

świeże ogórki, pomidory, rzodkiewki

jajka na twardo

turecki ser ( lub feta ) posypane czarnuszką i chilli w płatkach

turecki chleb z czarnuszką

oliwki, dowolna sałata

turecka herbata w szklaneczkach






2 komentarze :

Jestem ciekawa Twojej opinii.