czwartek, 26 listopada 2015

Późne jesienne śniadanie lub wczesna kolacja


Przyzwyczaiłam się do letnich, kolorowych śniadań.
Takich mi brakuje w okresie jesienno-zimowym.
Staram się zrobić wszystko,
aby na talerzu wywołać odrobinę dobrego nastroju
i sięgam po ulubione produkty.
Te dzisiejsze równie dobrze się sprawdzą przy późnym śniadaniu,
jak i przy wczesnej kolacji.
Bez względu na kolejną druzgocącą prognozę pogody
nie ulegam presji rozgrzewających posiłków.
Kiedy mam ochotę, to zjadam rozkosznie parujące jajko po wiedeńsku
albo sięgam po owocową bombę witaminową.
Z letniego muesli może powstać całkiem niezłe jesienno-zimowe śniadanie.

Jesienne  muesli

Składniki:

płatki owsiane ( pół szklanki )
mieszanka muesli ( szklanka )
jogurt naturalny
pół szklanki mleka
kilka rodzynek i dowolnych orzechów
jedna pomarańcza
1 kiwi
1 jabłko

Płatki owsiane zalewam zimnym mlekiem i pozostawiam na 10 min. Wsypuję muesli, rodzynki, orzechy i pokrojone w kostkę owoce. Całość zalewam jogurtem naturalnym.













1 komentarz :

  1. mogę jeść na śniadanie obiad i kolacje!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem ciekawa Twojej opinii.