poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Polsko - tunezyjska propozycja na letni obiad


Mam dla Was letnia propozycje na obiad
dla osób, którym nie wystarcza jedno danie,
a lubią połączenie różnych smaków.
Ten letni obiad przygotowałam na początku wakacji
jeszcze w Polsce, przed wyjazdem do Tunezji.
na pewno dostrzeżecie tu typowo polskie smaki,
a także te rodem z kraju śródziemnomorskiego.
Wraz z rozpoczęciem lata moja tęsknota
za egzotycznymi podróżami sięgnęła zenitu.
Dobrze, ze w polskich warunkach można odtworzyć
niektóre potrawy.
Na pewno nie smakują one jak w macierzystym kraju,
ale pomagają mi choć trochę przetrwać chwile do kolejnego wyjazdu.

Polsko - tunezyjska propozycja na letni obiad

fasolka z masłem i bułką tartą
sałatka z ziemniaków w łupinkach z pomidorami, koperkiem i oliwą
bób z cuminem
sałatka meshwia z grillowanych warzyw z jajkiem i tuńczykiem
bagietki
schłodzony w lodówce arbuz







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.