poniedziałek, 24 września 2018

Zdrowe śniadanie w kolorach słońca


Mam swoje sposoby na pogodne poranki,
Najlepszym z nich jest oczywiście słońce.
Skoro go nie mogę teraz mieć, bo po sierpniowym upale we wrześniu
zniknęło z horyzontu,
to muszę je wyczarować w inny sposób.
O tej porze roku sięgam po owoce,
które nadal pachną latem i tę porę roku mi też przypominają.
Dzisiaj sięgnęłam po kolory słońca, soczystą zieleń i poprzeplatałam je
z granatem borówek.
Tak to mogę zaczynać każdy dzień.

Müsli z mango, kiwi i borówkami

Składniki:

połowa mango
1 kiwi
kilka borówek
ulubiona mieszanka müsli ( u mnie z suszonymi owocami i orzechami )
mały kubek jogurtu naturalnego lub waniliowego
kilka listków świeżej mięty

3-4 łyżki müsli mieszam z jogurtem.Odstawiam na bok, a w międzyczasie przygotowuję owoce. Na środku układam pokrojone kiwi, naokoło kawałki mango i borówki.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.