sobota, 28 maja 2016

Grillowany kurczak w zdrowym towarzystwie


W taką pogodę jak dziś,
czyli słońce, upał, błękitne niebo i zero wiatru,
wybór jest prosty.
Nie chce się gotować,
a jedynym równie gorącym miejscem, które można zaakceptować w taki upał
jest rozgrzany do czerwoności grill.
Można skorzystać z mięsa pięknie podpieczonego
i przesiąkniętego zapachem ognia
i dołączyć do zdrowego planu na kolację.
Tak też zrobiłam i odłożyłam kawałek zgrillowanej piersi,
aby wkomponować w warzywne przekąski.
Oczywiście możecie do woli fantazjować,
co się znajdzie na Waszym półmisku zdrowia.
Ja wybrałam warzywa, które najbardziej lubimy.
Przed nami perspektywa kolacji,
która wielokrotnie zagości na naszym wiosenno - letnim stole.

Półmisek z grillowanym kurczakiem i warzywami

grillowana pierś z kurczaka
połowa awokado
6-8 ugotowanych al dente szparagów
połowa zielonego ogórka
połowa czerwonej papryki
2-3 jajka na twardo
2 łyżki kukurydzy
kiełki słonecznika
kilka krążków czerwonej cebuli








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.