środa, 18 kwietnia 2018

Zdrowa, wiosenna kanapka z pastą jajeczną



Moja mama często przyrządzała pastę jajeczną.
Zawsze drobniutko kroiła jajka, dodawala dobry majonez i świeżutki szczypiorek
wyhodowany z cebuli w słoiku.
Boże, to był smak...
Oznaczał nadejście wyczekiwanej wiosny
i prawdziwy dom, za którym się tęskni przez całe życie
Pastę jajeczną serwuję i ja,
ale często modyfikuję domowy przepis.
Tym razem pokroiłam jajka na większe kawałki, jogurt wymieszałam z majonezem
i podałam nie na typowo otwartej, polskiej kanapce,,
lecz na wieloziarnistym toście z zielonymi dodatkami.

Tosty z sałatką z jajek

4  jajka ugotowane na twardo
2 łyżki majonezu
1 łyżka gęstego jogurtu
sól  pieprz
kilka plasterków zielonego ogórka
kilka liści sałaty
szczypiorek
Ugotowane jajka kroję na kawałki, dodaję sól, pieprz i posiekany szczypiorek  mieszam z jogurtem i majonezem.
Na chrupiącym toście układam warstwę jajeczną, następnie plasterki ogórka i sałaty, przykrywam drugim tostem.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.