niedziela, 8 lipca 2018

Lekki deser na letnie popołudnie


Bardzo przypadły mi do gustu
te małe, wąskie szklaneczki.
Są idealne do letnich  niedzielnych deserów.
Mają idealną wielkość, więc doskonale nadają się do słodkiego dodatku po obiedzie.
Dzisiejsze napełniłam kawałkami babeczek, których zawsze piekę odrobinę więcej.
Ot, taki zwyczaj z czasów szykowania dla dzieci prowiantu do szkoły czy na wycieczkę.
Gotowanie budyniu w upalne południe sobie odpuściłam i skorzystałam z dobrodziejstw rynku w postaci gotowego kubeczka puddingu.
Dla uproszczenia dodam, że możecie sięgnąć po dowolne owoce.
Nie jest to deser wymagający reguł czy konkretnych produktów.
Pokazuję Wam jedynie, co ja przygotowałam i zachęcam do skorzystania z mojego pomysłu

Deser z babeczkami, puddingiem i owocami

Składniki :

2-3 babeczki
1 kubeczek puddingu czekoladowego
1 kubeczek gęstego jogurtu naturalnego
kilka malin
kilka borówek

Na dno szklaneczka wrzucam poruszone babeczki, dodaję 2 łyżki czekoladowego puddingu, następnie 2 łyżki jogurtu naturalnego. W następnej kolejności układam kawałki babeczek, po 3-4 maliny i po kilka borówek. Odstawiam w chłodne miejsce na co najmniej pół godz.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.