niedziela, 29 lipca 2018

Zdrowe, letnie śniadanie na weekend


Takie śniadanie zjadłabym najchętniej pod palmami, utulona szumem fal,
spalona od słońca, z włosami wilgotnymi
po porannej kąpieli w morzu.
Tegoroczne upały podsycają moje pragnienia o wypoczynku w egzotycznym
zakątku świata.
Myśli bezwiednie kierują się w stronę miejsc, gdzie ponownie odnajdę siebie
i szczęście, bo do tamtych klimatów należę
i moja dusza wie, co dla mnie dobre.
Tymczasem wracam na ziemię do mojej
rozpalonej od słońca kuchni
i przygotowuję prawdziwie letnie śniadanie.
Tu i teraz, ale może wkrótce ...
Kto wie...

Letnie śniadanie na weekend

Składniki :

pomidory, mozzarella, oliwki, oliwa i suszona bazylia do sałatki w stylu caprese
omlet z serem, szczypiorkiem i awokado
mus z mango z dodatkiem mleczka kokosowego i orzeszków
schłodzone kostki arbuza
tosty
kawa zbożowa z mlekiem




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.