środa, 6 listopada 2019

Tost z tuńczykiem na bogato



Przed laty podpatrzyłam w jednej
ze szwajcarskich restauracji
kanapkę z tuńczykiem zjadaną nożem i widelcem.
Trochę mnie zaintrygowało krojenie pieczywa w trakcie jedzenia,
więc postanowiłam taką otwartą,
piętrzącą się kanapkę odtworzyć.
Powiem Wam, że to był doskonały pomysł.
Do dzisiaj, kiedy nachodzi mnie ochota
na szybką, acz treściwą kanapkę,
sięgam po tuńczyka i ulubione dodatki.

Kanapka z tuńczykiem na toście

Składniki :

chleb tostowy (amerykański, duże kawałki)
tuńczyk w puszce
jajka na twardo (po 1 na osobę)
pomidor
zielony ogórek
majonez
szczypiorek
rzeżucha
majonez
sól, pieprz z młynka

Na upieczonym toście rozsmarowuję majonez. Następnie układam kawałki tuńczyka, a na nim ćwiartki jajka ugotowanego na twardo. Dodaję połówki plasterków pomidora i ogórka.
Wierzch posypuję szczypiorkiem, rzeżuchą, lekko solę  i dodaję pieprz z młynka.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.