wtorek, 6 marca 2018

Śródziemnomorskie kotlety mielone


Znowu nie udało mi się złapać uciekającego dnia, ale za to zjedliśmy pyszny obiad  
Miało być zdrowo, niezbyt ciężko, 
no i koniecznie z ziemniakami. 
Nie goszczą u nas zbyt często  
więc bez wahania wplotłam je w dzisiejsze menu. 
Dla odmiany zrobiłam kotlety o smaku, który zawsze kojarzy mi się z kuchnią środziemnomorską. 
Pełno w nich oregano i cuminu, które przy smażeniu zapełniły naszą kuchnię zapachami egzotycznych wakacji. 

Śródziemnomorskie kotlety mielone 

Składniki :

500 g mielonego mięsa wieprzowo-wołowego  
pół cebuli
3 łyżki tartej bułki 
1 jajko 
łyżeczka oregano  pół łyżeczki cuminu 
sól  pieprz 

Mięso łączę z jajkiem, bułką tartą  posiekaną cebulą i przyprawami. 
Dość duże, podłużne kotlety obtaczam w bułce tartej i smażę do zrumienienia.
Do kotletów podaję ziemniaki, mieszankę sałat z vinegretem i jogurt naturalny z czosnkiem i suszoną natką pietruszki. 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.