niedziela, 20 maja 2018

Ekspresowy deser waniliowo - czekoladowy



To jeden z deserów,
które zagoszczą u mnie w domu na stałe.
Jest wyjątkowo łatwy w wykonaniu,
bo poszłam drogą kobiety mającej mało wolnego czasu i skorzystalam z dobrodziejstwa zwanego gotowym puddingiem.
Muszę dodać, że zdarza mi się to bardzo rzadko, bo z reguły sama wszystko przygotowuję od podstaw.
Dzisiaj jednak mamy dzień świąteczny,,
który wolałam spędzić z rodziną
i ulubionym zajeciom.
Do deseru wybrałam śmietankowy pudding
o gęstej konsystencji, bardzo czekoladowy
i wyjątkowo waniliowy.
Gorąco polecam, bo w zestawieniu z kruchym spodem i owocami
powstał niebiański smak.

Deser waniliowy - czekoladowy

Składniki :

2 kubeczki z waniliowym puddingiem (po 200 gr każdy
kubeczek czekoladowego puddingu
8 ciasteczek typu oreo
2 łyżki masła
kilka tafelków czekolady lub czekoladek
6 małych truskawek
kilka borówek

Na dnie szklanek umieszczam warstwę pokruszonych ciastek, wymieszanych z roztopionym masłem. Dodaję kilka łyżeczek waniliowego puddingu, następnie czekoladowego, a na koniec ponownie warstwę waniliowego. Na wierzchu układam kilka czekoladek, truskawki i borówki.
Deser podaję schłodzony.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.