piątek, 1 stycznia 2021

Zestaw przekąsek na domową imprezę


Moje sylwestrowe przekąski były przygotowane w ostatniej chwili. Oczywiście miałam pewien zarys menu, więc wcześniej zaopatrzyłam się w odpowiednie produkty. Należało więc szybko i w strugach deszczu wrócić z pracy i zabrać się do przygotowań.Wiele czynności wykonywałam równolegle, jak pieczenie w piecyku czy przygotowywanie sałatki. Ta forma podziału zawsze mi ułatwia pracę w kuchni. 
Już się przekonaliśmy, jaki wplyw obecna sytuacja ma na nasze życie. Lada moment wkroczymy w karnawał, który zmieni nieco swoje oblicze. Zapewne nikt z nas nie liczy na kwiecisty życie towarzyskie, ale bądźmy dobrej myśli, że uda nam się poświętować w najbliższym gronie. Wówczas sprawdzą się wszelkie uniwersalne przekąski. Będzie mi miło, jeśli u mnie znajdziecie inspirację.

Zestaw przystawek na imprezę:

żeberka w zalewie miodowo-sojowej

skrzydełka w zalewie musztardowej

grzanki z ciemnego pieczywa z serem i smażonymi pieczarkami

koreczki z sera, szynki, salami iogórków konserwowych i oliwek 

sałatka jajeczna

śledziki w śmietanie

tuńczyk z czerwoną cebulą

pomidory

chipsy

ulubione wino, u mnie Sekt







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.