sobota, 4 lipca 2015

Śniadaniowe muesli w kolorach lata



Letni, wakacyjny poranek,
słońce leniwie podgląda zza szyb naszą pobudkę,
ptaki już czekają na swoje poranne trele,
wokół cisza przed wielkomiejskim gwarem,
odpowiedni czas, aby porzucić codzienne troski
i poczuć wakacyjny świat oznajmiający wszystkim swoją obecność.
Wszystkie te przyjemne uczucia wciskają się nagminnie w nasz sobotni ranek.
Nie przeszkadza mi to, wręcz przeciwnie,
jestem zaprogramowana na szczęście,
niech trwa wiecznie.
A do porcji radości dołączam nasze dzisiejsze muesli.
Kto do mnie zagląda, z pewnością zauważył,
że to moje ulubione letnie śniadanie.
Dzisiaj my, babska część rodu, jemy radosne muesli,
nasycone odcieniami żółci,
nasze chłopaki, niestety, nie dają się przekonać do tych cudowności.


Żółte muesli na letnie śniadanie

Składniki:

1 szklanka płatków owsianych
1 szklanka tropikalnej mieszanki muesli
1 szklanka mleka
1 szklanka gęstego jogurtu naturalnego
1 szklanka jogurtu owocowego
2 mango
kawałek żółtego melona
owocowa posypka do kawy ( opcjonalnie )

Do miski wsypuję płatki owsiane, które zalewam zimnym mlekiem i pozostawiam na 10 min.
Następnie dosypuję mieszankę muesli, wlewam jogurt naturalny i owocowy. Całość lekko mieszam. Wierzch dekoruję owocami i żółtą posypką do kawy.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.