środa, 8 czerwca 2016

Kieszonki z ciasta francuskiego na letnią kolację


Rzadko korzystam z gotowych produktów,
ale wyjątek stanowi ciasto francuskie.
Robię z niego użytek w momencie,
kiedy potrzebuję przygotować obiad lub kolację na już
lub też szukam odmiany w codziennym gotowaniu.
Dzisiaj do sakiewek z ciasta francuskiego dodałam nasze ulubione składniki,
no i opróżniłam lodówkę z warzyw, które pozostały mi z innego dania.
Lubię poszaleć w kuchni, ale bardzo często
rozsądek przy gospodarowaniu domowym budżetem
ma istotny wpływ na moje zakupy.

Kieszonki z ciasta francuskiego na letnią kolację

Składniki:

1 opakowanie ciasta francuskiego
2 jajka
1/3 szkl mleka
sól, pieprz
3-4 zielone szparagi
1 pomidor
2 czarne oliwki
kawałek gorgonzoli

Z ciasta francuskiego wycinam kwadraty. Do środka wkładam kawałki ugotowanych wcześniej szparagów, pokrojone pomidory, oliwki i kawałeczki gorgonzoli. Warzywa zalewam mieszanką jajek i mleka, z dodatkiem soli i pieprzu. Na wierzchu układam kratkę z pozostałości ciasta. Wierzch smaruję resztkami masy jajecznej. Piekę w temperaturze 170 stopni przez 40-45 min.










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.