sobota, 18 czerwca 2016

Kokosowa owsianka w kolorach lata



Na szczęście owsianka nie kojarzy mi się
z nieokreśloną papką, wmuszaną dzieciom przed pójściem do szkoły.
U mnie w domu jadało się klasyczne płatki owsiane na mleku,
bo to było jedno z nielicznych rozwiązań śniadaniowych.
Dopiero później pojawiła się w moim życiu prawdziwa, gęsta owsianka,
która, zależnie o pory roku, przybierała różne  formy smakowe.
Zimą jadałam ją z miodem i cynamonem,
a w okresie letnim rozwijałam wodze swojej fantazji
i wykorzystywałam wszystkie dostępne na rynku owoce.
Ta miłość pozostała mi do dziś i przeniosła się na jedną z córek.

Owsianka z mleczkiem kokosowym i letnimi owocami

Składniki:

2 szkl mleka
1 szkl mleczka kokosowego
pół szkl płatków owsianych ( ilość zależy od zaplanowanej gęstości )
garść owoców: truskawki, czereśnie, jeżyny
kilka listków świeżej mięty

Płatki wsypuję do gotującego się mleka, dodaję mleczko kokosowe i regularnie mieszam. Po lekkim ostudzeniu nakładam owsiankę do głębokiej miseczki, a wierzch dekoruję sezonowymi owocami.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestem ciekawa Twojej opinii.